Wymagaj więcej.

Marketer to osoba która musi być na bieżąco z najnowszymi trendami i technologiami. Głównym narzędziem jego pracy jest internet – to oczywiste. Korzysta z wielu narzędzi ale najczęściej z przeglądarki stron www. I tutaj pojawia się Vivaldi – nowa przeglądarka dostępna w wersji stabilnej od kwietnia br.

W dzisiejszych czasach oczekujemy coraz więcej od narzędzi informatycznych z których korzystamy każdego dnia. Jednym z nich jest przeglądarka internetowa. Polecamy Vivaldi o której piszą media na całym świecie i która dostępna jest już w aż 53 wersjach językowych, w tym polskiej. Co ją wyróżnia? PERSONALIZACJA. Każdy marketer oraz pracownik agencji marketingowej odmienia to słowo przez przypadki wielokrotnie ale nie zawsze ma możliwość korzystania na co dzień z narzędzia które faktycznie jest w 100% personalizowane. Nawet kupując samochód do którego możemy dobrać setki opcji zawsze wiele z nich jest stałych i niezmiennych w opcji fabrycznej. Przeglądarka Vivaldi >> w 100% może dostosować się do użytkownika: ułatwiając mu pracę, oszczędzając czas i sprawiając, że praca będzie bardziej efektywna.

Polecamy funkcje, które wśród naszego zespołu zdecydowały, że wybraliśmy przeglądarkę Vivaldi:

  1. Pasek kart – nie musi być na górze ekranu, może być z boku lub na dole. Jak nam wygodniej. Każdego dnia otwieramy mnóstwo kart. Kończąc pracę i zamykając komputer i często bezpowrotnie je tracimy (możemy oczywiście ich szukać w historii ale to zawsze zabiera sporo czasu). W przeglądarce Vivaldi jest inaczej. Otwierając ją ponownie, wszystkie nie zamknięte poprzedniego dnia karty są widoczne – możemy więc od razu kontynuować pracę. Mamy również możliwość ich wyciszenia lub hibernacji, aby nie zajmowały pamięci komputera.

  2. Karty można też grupować lub rozmieszczać w różnych oknach i przenosić pomiędzy nimi - zgodnie z potrzebami czy zainteresowaniami np. stocki, fonty, grafiki, internetowe projekty nad którymi pracujemy, blogi które czytamy najczęściej itd. – tak aby zawsze były wygodnie pod ręką. Pogrupowane w wygodny dla każdego z użytkowników sposób.

  3. Przeglądając różne strony internetowe i chcąc je „zachować” możemy robić notatki, dopisywać własne komentarze wewnątrz przeglądarki. Przecież często sama nazwa strony (domena) niekoniecznie wskazuje na jej zawartość. Wszystko to, aby korzystanie z internetu było jeszcze szybsze i wygodniejsze. Nie musimy pamiętać w którym stocku są najlepsze zdjęcia biznesowe. Robimy notatkę i już. Nie musimy przeszukiwać po raz kolejny wielu stocków jeśli nie pamiętamy gdzie owe zdjęcia były. Jest notatka i natychmiast wiemy że to ten, a nie inny stock.

  4. Jeśli używasz najczęściej klawiatury zamiast myszki - idealnym rozwiązaniem są Szybkie polecenia, które pozwolą na szybkie wyszukiwanie otwartych kart, zakładek, historii, ustawień i robienie wielu innych rzeczy

W chwili obecnej zespół Vivaldi pracuje nad nieograniczonymi możliwościami kolorowania interfejsu. Dzięki tej funkcji można określić dowolny kolor w zasadzie dowolnego elementu: pasków, czcionek, przycisków itd. Można będzie powiedzieć, że ile osób w firmie tyle wyglądów przeglądarki Vivaldi bo każdy z nas może wybrać sobie inne kolory i czcionki. To się nazywa prawdziwa personalizacja a to dopiero początek. Vivaldi jeszcze nie raz zaskoczy nas kolejnymi innowacyjnymi funkcjami o których w chwili obecnej nawet nie marzymy.


Pobierz przeglądarkę Vivaldi: https://vivaldi.com/

Dnia cze 20, 2016

Facebook

Archiwum

Tagi

Vivaldi
KeyK Project Poleca Blog
Era „post cookies”.

Pliki cookie, popularnie zwane „ciasteczka” są powszechnie znane, ale nie każdy wie, jak wielkie mają znaczenie dla właścicieli witryn internetowych. HTTP Cookie to najprościej mówiąc mechanizm zapamiętywania danych, oparty na przepływie informacji pomiędzy stroną internetową i przeglądarką.

Więcej
Czy public relations jest również dla małych firm?

W latach dziewięćdziesiątych panowało powszechne przekonanie, wedle którego kampanie public relations oznaczały milionowe budżety, gigantyczne nakłady i tym samym przeznaczone były wyłącznie dla ogromnych korporacji, które było na to stać.

Więcej
Zapraszamy na Bloga

Adres korespondencyjny:

KeyK Project Marketing&Media
ul. Chwarznieńska 158A
81-601 Gdynia
tel. 58 351 31 11
tel.kom. 660 78 47 38

Siedziba firmy:

TRITUM Business Park
Al. Zwycięstwa 241/12
81-521 Gdynia

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez KeyK Project z siedzibą w Gdyni przekazanych przeze mnie danych osobowych, w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku „o ochronie danych osobowych" (Dz. U. z 2002 roku, Nr 101 poz. 926 t.j. z późn. zm.). Przyjmuję do wiadomości, że jestem uprawniony(a) do dostępu do swoich danych i ich poprawiania, że podanie przeze mnie danych osobowych jest dobrowolne. Mam prawo ją cofnąć w dowolnym momencie (dane przetwarzane są do czasu cofnięcia zgody). Zapoznałem się z Klauzulą informacyjną. Mam prawo dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo sprzeciwu, prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego lub przeniesienia danych. Administratorem jest KeyK Project z siedzibą w Gdyni. Administrator przetwarza dane zgodnie z Polityką Prywatności.
Powrót