Blog

Od IT po targi ślubne. Poznaj ciekawe wydarzenia targowe w Zjednoczonych Emiratach Arabskich.
Wiele się mówi o Zjednoczonych Emiratach Arabskich a w szczególności o Dubaju w ostatnich latach. Wiele firm chciałoby wejść na tamtejszy rynek mając w perspektywie ekspansję na rynki regionu na których mieszka ponad miliard mieszkańców.
Wśród nich na pewno są potencjalni odbiorcy polskich produktów i usług. Począwszy od kosmetyków, wyposażenia hoteli a na specjalistycznych rozwiązaniach IT czy związanych z ochroną środowiska kończąc.
W ZEA i Dubaju właściwie co tydzień odbywają się targi, konferencje czy duże prestiżowe wydarzenia konferencyjne. Warto poznać choć cześć z nich i pojawić się na nich czy to jako zwiedzający czy jako wystawca. Warto jednak pamiętać o jednym. Sam fakt wykupienia stoiska na targach nie gwarantuje, że nasze stoisko będzie tłumie odwiedzane a my jako wystawcy wrócimy z ciekawymi i rokującymi na przyszłość kontaktami czy nawet wstępnymi deklaracjami kontraktów. To tak nie działa. I to nie tylko na targach w Dubaju ale na wszystkich targach. Przed targami warto bardzo dokładnie się do nich przygotować. I nie mam na myśli tylko przygotowanie stoiska, folderów czy ulotek. Warto zadbać o nagłośnienie faktu wystawiania się na targach wcześniej poprzez dostosowane do specyfiki wydarzenia i grupy docelowej odwiedzajacych działania reklamowe/promocyjne. Każdy z wystawców powinien tą lekcję odrobić rozpoczynając pracę nad tym minimum 2-3 miesiące przed wydarzeniem. Cel jest przecież jeden. Pokazać ofertę maksymalnej liczbie zainteresowanych osób decyzyjnych, nawiązać wartościowe a nie przypadkowe kontakty i relacje biznesowe. Można zrobić tylko w jeden sposób. Przygotowując spójną i ciekawą kampanię marketingową dedykowaną targom w Zjednoczonych Emiratach Arabskich czy konkretniej już w Dubaju.
Poniżej prezentujemy wybrane targi na które serdecznie zapraszamy w imieniu MK Business Link, wyłącznego partnera poszczególnych targów na terenie Polski.
I. Bride Show
Branża: ślubna
Data: 26 – 29 czerwca 2019
Miejsce: Abu Dhabi, Abu Dhabi National Exhibition Centre
Grupa docelowa: firmy oferujące stroje ślubne, dodatki, kosmetyki, biżuterię, firmy wspomagające organizacje ślubów i wesel, oferujące catering, kwiaty, etc.
Ostateczny termin nadsyłania zgłoszeń do rejestracji na targi: 31 maja 2019
Ilość uczestników: ponad 11 000
Podczas targów prezentowane są najnowsze i najmodniejsze trendy ślubne obowiązujące na całym świecie.
Ilość wystawców: ponad 170
Cena najmniejszego samodzielnego stoiska: stoisko 9m2 (Shell) – 3 880 USD +5% VAT
II. Hotel Show Dubai
Branża: hotelarska
Data: 17 - 19 września 2019
Miejsce: Dubaj, Dubai World Trade Centre
Grupa docelowa: firmy z szeroko pojętej branży hotelarskiej; targi są odwiedzane przez architektów, developerów, właścicieli hoteli, dystrybutorów zajmujących się ogromnym rynkiem hotelarskim bardzo dynamicznie rozwijającym się w Dubaju.
Ostateczny termin nadsyłania zgłoszeń do rejestracji na targi: 15 sierpnia 2019
Ilość uczestników: ponad 57 000
Uczestnictwo jako zwiedzający jest darmowe po wypełnieniu formularza na stronie internetowej.
Ilość wystawców: ponad 1 100
Cena najmniejszego samodzielnego stoiska: stoisko 6m2 (Shell Scheme) - 3 895 USD +5% VAT
więcej informacji >>
III. GITEX Technology Week
Branża: technologiczna, IT
Data: 6 – 10 października 2019
Miejsce: Dubaj, Dubai World Trade Centre
Grupa docelowa: Firmy z sektorów: technologia, komputery, technologie informatyczne, oprogramowania, marketing cyfrowy, zarządzanie technologiami, aplikacje mobilne, technologia inteligentnych domów, technologia dla przemysłu kosmicznego i transportu jutra, bazy danych, sztuczna inteligencja, drukowanie 3D, inteligentne miasta, rozwiązania przechowywania baz danych, drony, bezpieczeństwo cyfrowe.
Ostateczny termin nadsyłania zgłoszeń do rejestracji na targi: 15 maja 2019
Ilość uczestników: ponad 100 000
Uczestnictwo jako zwiedzający jest płatne.
Podczas targów odbywają się liczne konferencje i spotkania branżowe, pozwalające nawiązać relacje z kluczowymi graczami na rynku.
Ilość wystawców: ponad 4 700
Cena najmniejszego samodzielnego stoiska: 9 m2 stoisko - AED 27 670 + 5%
Więcej informacji >>
IV. GITEX Future Stars
Branża: technologiczna, IT
Data: 6 – 9 października 2019
Miejsce: Dubaj, Dubai World Trade Centre
Grupa docelowa: Start-upy z branży technologicznej
Ostateczny termin nadsyłania zgłoszeń do rejestracji na targi: 31 sierpnia 2019
Uczestnictwo jako zwiedzający jest płatne.
Podczas targów odbywają się liczne konkursy, takie jak SuperNova Challenge Pitch competition, gdzie zwycięzca dostaje 100.000 USD.
Ilość wystawców: ponad 500
Cena najmniejszego samodzielnego stoiska: 2 m2 pod - AED 6365 + 5% VAT
Więcej informacji >>
V. WETEX
Branża: ochrona środowiska
Data: 21 - 23 października 2019
Miejsce: Dubaj, Dubai World Trade Centre
Grupa docelowa: firmy z branży ochrony środowiska, produkcji energii elektrycznej z wykorzystaniem odnawialnych źródeł, prezentujące rozwiązania smart dla miast; technologie odsalania wody, zarządzania zasobami wodnymi, rozwiązania dla racjonalnego wykorzystania wody, ochrony środowiska, gospodarki odpadami, zielonych budynków i technologie zmniejszające emisję dwutlenku węgla
Ostateczny termin nadsyłania zgłoszeń do rejestracji na targi: 10 maja 2019
Ilość uczestników: ponad 35 000
Ilość wystawców: ponad 2 000
Cena najmniejszego samodzielnego stoiska: stoisko 9m2 (Shell Scheme) - 4 320 USD + 5% VAT
Więcej informacji >>
Jeśli więc myślicie o promocji swoich usług i towarów w Zjednoczonych Emiratach Arabskich przy okazji targów warto korzystać z usług osób znających tamtejszy rynek i doskonale się w jego meandrach poruszających. Dotyczy to zarówno reklamy jak i działań media relations. Warto przed przyjazdem na targi bardzo dokładnie się do niego przygotować również budując wizerunek marki na Dubajskim rynku.
W zespole KeyK Project mamy osoby od lat pracujące i działające na rynku Dubajskim – Jallala i Chadiego. Wspólnie wypromujemy Twój biznes w Zjednoczonych Emiratach Arabskich i Dubaju.
Chcesz dowiedzieć się więcej >>
Tagi
zobacz inne

Postęp technologiczny oraz dynamiczny rozwój nowych mediów spowodowały, że globalne społeczeństwo zaczęło dojrzewać do zmian. Współcześni konsumenci chcą być nieustannie zaskakiwani, dlatego kierowane do nich działania marketingowe muszą być nie tylko nowatorskie.
Więcej
Każda marka powinna mieć swoją strategię marketingową. Nie rozumianą jedynie jako opasła księga schowana w szufladzie ale rozumiane jako DNA które jest integralna częścią marki. DNA które jest w jej komunikacji, działaniach rynkowych, zachowaniu a także w działaniach pracowników.
Więcej