Blog

Od IT po targi ślubne. Poznaj ciekawe wydarzenia targowe w Zjednoczonych Emiratach Arabskich.

Wiele się mówi o Zjednoczonych Emiratach Arabskich a w szczególności o Dubaju w ostatnich latach. Wiele firm chciałoby wejść na tamtejszy rynek mając w perspektywie ekspansję na rynki regionu na których mieszka ponad miliard mieszkańców.

Wśród nich na pewno są potencjalni odbiorcy polskich produktów i usług. Począwszy od kosmetyków, wyposażenia hoteli a na specjalistycznych rozwiązaniach IT czy związanych z ochroną środowiska kończąc.

W ZEA i Dubaju właściwie co tydzień odbywają się targi, konferencje czy duże prestiżowe wydarzenia konferencyjne. Warto poznać choć cześć z nich i pojawić się na nich czy to jako zwiedzający czy jako wystawca. Warto jednak pamiętać o jednym. Sam fakt wykupienia stoiska na targach nie gwarantuje, że nasze stoisko będzie tłumie odwiedzane a my jako wystawcy wrócimy z ciekawymi i rokującymi na przyszłość kontaktami czy nawet wstępnymi deklaracjami kontraktów. To tak nie działa. I to nie tylko na targach w Dubaju ale na wszystkich targach. Przed targami warto bardzo dokładnie się do nich przygotować. I nie mam na myśli tylko przygotowanie stoiska, folderów czy ulotek. Warto zadbać o nagłośnienie faktu wystawiania się na targach wcześniej poprzez dostosowane do specyfiki wydarzenia i grupy docelowej odwiedzajacych działania reklamowe/promocyjne. Każdy z wystawców powinien tą lekcję odrobić rozpoczynając pracę nad tym  minimum 2-3 miesiące przed wydarzeniem. Cel jest przecież jeden. Pokazać ofertę maksymalnej liczbie zainteresowanych osób decyzyjnych, nawiązać wartościowe a nie przypadkowe kontakty i relacje biznesowe. Można zrobić tylko w jeden sposób. Przygotowując spójną i ciekawą kampanię marketingową dedykowaną targom w Zjednoczonych Emiratach Arabskich czy konkretniej już w Dubaju.

Poniżej prezentujemy wybrane targi na które serdecznie zapraszamy w imieniu MK Business Link, wyłącznego partnera poszczególnych targów na terenie Polski.

I. Bride Show
Branża: ślubna
Data: 26 – 29 czerwca 2019
Miejsce: Abu Dhabi, Abu Dhabi National Exhibition Centre
Grupa docelowa: firmy oferujące stroje ślubne, dodatki, kosmetyki, biżuterię, firmy wspomagające organizacje ślubów i wesel, oferujące catering, kwiaty, etc.
Ostateczny termin nadsyłania zgłoszeń do rejestracji na targi: 31 maja 2019
Ilość uczestników: ponad 11 000
Podczas targów prezentowane są najnowsze i najmodniejsze trendy ślubne obowiązujące na całym świecie.
Ilość wystawców: ponad 170
Cena najmniejszego samodzielnego stoiska: stoisko 9m2 (Shell) – 3 880 USD +5% VAT

II.  Hotel Show Dubai
Branża: hotelarska
Data: 17 - 19 września 2019
Miejsce: Dubaj, Dubai World Trade Centre
Grupa docelowa: firmy z szeroko pojętej branży hotelarskiej; targi są odwiedzane przez architektów, developerów, właścicieli hoteli, dystrybutorów zajmujących się ogromnym rynkiem hotelarskim bardzo dynamicznie rozwijającym się w Dubaju.
Ostateczny termin nadsyłania zgłoszeń do rejestracji na targi: 15 sierpnia 2019
Ilość uczestników: ponad 57 000
Uczestnictwo jako zwiedzający jest darmowe po wypełnieniu formularza na stronie internetowej.
Ilość wystawców: ponad 1 100
Cena najmniejszego samodzielnego stoiska: stoisko 6m2 (Shell Scheme) - 3 895 USD +5% VAT
więcej informacji >>

III. GITEX Technology Week
Branża: technologiczna, IT
Data: 6 – 10 października 2019
Miejsce: Dubaj, Dubai World Trade Centre
Grupa docelowa: Firmy z sektorów: technologia, komputery, technologie informatyczne, oprogramowania, marketing cyfrowy, zarządzanie technologiami, aplikacje mobilne, technologia inteligentnych domów, technologia dla przemysłu kosmicznego i transportu jutra, bazy danych, sztuczna inteligencja, drukowanie 3D, inteligentne miasta, rozwiązania przechowywania baz danych, drony, bezpieczeństwo cyfrowe.
Ostateczny termin nadsyłania zgłoszeń do rejestracji na targi: 15 maja 2019
Ilość uczestników: ponad 100 000
Uczestnictwo jako zwiedzający jest płatne.
Podczas targów odbywają się liczne konferencje i spotkania branżowe, pozwalające nawiązać relacje z kluczowymi graczami na rynku.
Ilość wystawców: ponad 4 700
Cena najmniejszego samodzielnego stoiska: 9 m2 stoisko - AED 27 670 + 5%
Więcej informacji >>

IV. GITEX Future Stars
Branża: technologiczna, IT
Data: 6 – 9 października 2019
Miejsce: Dubaj, Dubai World Trade Centre
Grupa docelowa: Start-upy z branży technologicznej
Ostateczny termin nadsyłania zgłoszeń do rejestracji na targi: 31 sierpnia 2019
Uczestnictwo jako zwiedzający jest płatne.
Podczas targów odbywają się liczne konkursy, takie jak SuperNova Challenge Pitch competition, gdzie zwycięzca dostaje 100.000 USD.
Ilość wystawców: ponad 500
Cena najmniejszego samodzielnego stoiska: 2 m2 pod - AED 6365 + 5% VAT
Więcej informacji >>

V. WETEX
Branża: ochrona środowiska
Data: 21 - 23 października 2019
Miejsce: Dubaj, Dubai World Trade Centre
Grupa docelowa: firmy z branży ochrony środowiska, produkcji energii elektrycznej z wykorzystaniem odnawialnych źródeł, prezentujące rozwiązania smart dla miast; technologie odsalania wody, zarządzania zasobami wodnymi, rozwiązania dla racjonalnego wykorzystania wody, ochrony środowiska, gospodarki odpadami, zielonych budynków i technologie zmniejszające emisję dwutlenku węgla
Ostateczny termin nadsyłania zgłoszeń do rejestracji na targi: 10 maja 2019
Ilość uczestników: ponad 35 000
Ilość wystawców: ponad 2 000
Cena najmniejszego samodzielnego stoiska: stoisko 9m2 (Shell Scheme) - 4 320 USD + 5% VAT
Więcej informacji >>  

Jeśli więc myślicie o promocji swoich usług i towarów w Zjednoczonych Emiratach Arabskich przy okazji targów warto korzystać z usług osób znających tamtejszy rynek i doskonale się w jego meandrach poruszających. Dotyczy to zarówno reklamy jak i działań media relations. Warto przed przyjazdem na targi bardzo dokładnie się do niego przygotować również budując wizerunek marki na Dubajskim rynku.

W zespole KeyK Project mamy osoby od lat pracujące i działające na rynku Dubajskim – Jallala i Chadiego. Wspólnie wypromujemy Twój biznes w Zjednoczonych Emiratach Arabskich i Dubaju.
Chcesz dowiedzieć się więcej >>

Kontakt

KeyK Project Marketing&Media

ul. Chwarznieńska 158A
81-601 Gdynia
tel. 58 351 31 11
tel.kom. 660 78 47 38
email:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez KeyK Project z siedzibą w Gdyni przekazanych przeze mnie danych osobowych, w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku „o ochronie danych osobowych" (Dz. U. z 2002 roku, Nr 101 poz. 926 t.j. z późn. zm.). Przyjmuję do wiadomości, że jestem uprawniony(a) do dostępu do swoich danych i ich poprawiania, że podanie przeze mnie danych osobowych jest dobrowolne. Mam prawo ją cofnąć w dowolnym momencie (dane przetwarzane są do czasu cofnięcia zgody). Zapoznałem się z Klauzulą informacyjną. Mam prawo dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo sprzeciwu, prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego lub przeniesienia danych. Administratorem jest KeyK Project z siedzibą w Gdyni. Administrator przetwarza dane zgodnie z Polityką Prywatności.
This is a captcha-picture. It is used to prevent mass-access by robots. (see: www.captcha.net) Wpisz tekst z obrazka w to pole (wielkość liter ma znaczenie)

KeyK Project Marketing&Media 2024
Strona używa cookies. Wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Zapoznaj się z Polityką Cookies oraz Klauzulą informacyjną Polityki Prywatności .