Blog
Jak zachęcić klientów aby kupowali Twoje usługi czy produkty? Jak ich do siebie przekonać? Jakie działania marketingowe realizować? Na te i inne pytania związane z budowaniem marki i pozyskiwaniem klientów parę podpowiedzi mamy.
Więcej
Dlaczego warto zainwestować w outsourcing działu marketingu zamiast budować własny wieloosobowy dział? Poznaj zalety współpracy z doświadczoną agencją marketingową.
Więcej
Pliki cookie, popularnie zwane „ciasteczka” są powszechnie znane, ale nie każdy wie, jak wielkie mają znaczenie dla właścicieli witryn internetowych. HTTP Cookie to najprościej mówiąc mechanizm zapamiętywania danych, oparty na przepływie informacji pomiędzy stroną internetową i przeglądarką.
Więcej
W latach dziewięćdziesiątych panowało powszechne przekonanie, wedle którego kampanie public relations oznaczały milionowe budżety, gigantyczne nakłady i tym samym przeznaczone były wyłącznie dla ogromnych korporacji, które było na to stać.
Więcej
Z badań Hootsuite wynika, że ponad 84% Polaków korzysta z internetu, zaś 68% używa mediów społecznościowych. Nie dziwi zatem, że perspektywa dotarcia do milionów potencjalnych klientów jest kusząca dla każdej firmy.
Więcej
Fundamenty współczesnego rozumienia działania zwanego PR wewnętrzny (internal PR) zostały położone przez brytyjską spółkę Railtrack w 1997 roku. Zdecydowała się ona przeznaczyć 730 tys. funtów na poprawę komunikacji pomiędzy pracownikami oraz wyjaśnienia im celów i strategii przedsiębiorstwa.
Więcej
Powiedzenie „rynek e-commerce co rusz bije nowe rekordy, które uprzednio sam ustalił” znajduje odzwierciedlenie w danych finansowych. Wedle szacunków PwC za pięć lat wartość rynku sprzedaży internetowej w Polsce osiągnie imponujące 162 mld zł.
Więcej
Wiele się mówi o Zjednoczonych Emiratach Arabskich a w szczególności o Dubaju w ostatnich latach. Wiele firm chciałoby wejść na tamtejszy rynek mając w perspektywie ekspansję na rynki regionu na których mieszka ponad miliard mieszkańców.
Więcej
Światowa wystawa EXPO po raz pierwszy odbędzie się w Dubaju. Zaplanowano, że wystartuje 20 października 2020 roku i potrwa do 10 kwietnia 2021 roku. Będzie to światowa wystawa jakiej jeszcze świat nie widział. Naprawdę, nie ma w tym przesady.
Więcej
Planując biznesową ekspansję na „krainę szejków” warto poznać zwyczaje panujące w kraju naszych kontrahentów. Decydując się na współpracę z partnerami z Bliskiego Wschodu poznajmy parę zasad i zwyczajów tam panujących, by nie popełnić gafy, która może zaważyć na sukcesie naszej firmy.
Więcej
Na jakie strony internetowe najczęściej zaglądają mieszkańcy Zjednoczonych Emiratów Arabskich? Z jakich najchętniej portali korzystają? W jakich mediach najlepiej się reklamować chcąc wypromować swoje produkty i usługi na rynku ZEA i Dubaju?
Więcej
Na pytanie jakie media znamy na Bliskim Wschodzie, większość z nas odpowie od razu katarska „telewizja Al Jazeera”. Kanał ten dostępny jest w Polsce na większości platform cyfrowych, popularny jest także ze względu na dużą ilość cytowań w polskich mediach.
Więcej
zobacz inne
Dobrze stworzone i przemyślane kreacje graficzne, w tym reklamy są jednym z elementów, które mogą doprowadzić naszą firmę do sukcesu. Najlepszym ze sposobów dotarcia do potencjalnego odbiorcy jest obraz – to właśnie on na najdłużej zapada w pamięci odbiorcy i pozwala mu na ewentualne zapamiętanie marki. Co ważne, w obrazie liczą się nie tylko kształty, ale i kolory.
WięcejWciąż niedocenianym narzędziem w działaniu wielu marek są kierowane do klientów newslettery. O ile branża e-commerce w zdecydowanej większości sklepów bardzo dobrze posługuje się tym narzędziem o tyle cała reszta z niewiadomych przyczyn nie do końca chce się do niego przekonać i dobrze/konsekwentnie stosować.
Więcej